Antifosfolipidni sindrom, srčni infarkt in strjevanje krvi

Facebooktwittergoogle_plus

Moj mož, ki je v svojih sedemdesetih, ima diagnozo antifosfolipidni sindrom. To je avtoimuno obolenje, ki je v njegovi starosti zelo redko. Prizadene vsa tkiva, vzrok pa je neznan. Prestal je sedem manjših srčnih infarktov. Eno leto smo speljevali diferencialno diagnostiko. Hvaležna sem zdravniku, ki je posumil v to redko diagnozo in jo je revmatolog nato tudi potrdil. Zdaj se bolezen kaže v odpovedi prebavnega trakta, pogostih diarejah… Mož je na antitrombotični terapiji. Zelo pazim na prehrano.

Pred enim mesecem sem mu začela dodajati vsako jutro po 2 tbl MAP. INR se mu je zelo povečal (to pomeni daljši čas strjevanja krvi), zato smo morali na novo prilagoditi antitrombotik. Internistki sem na njeno željo prinesla vašo knjižico o MAP. Mož vztraja, da ga bo jemal naprej, ker čuti, da mu daje moč. Pravi, da ga ne bo opustil, saj se po njem bolje počuti. Več se ga ne upa jemati zaradi opaznega vpliva na podaljšan čas strjevanja krvi (INR). Visok INR pomeni nevarnost krvavitev, nizek pa nevarnost nastajanja krvnih strdkov.

print
Produkti: OKA (angl. MAP)
Kakovost spremembe: izboljšanje
Starost: Stari 60 let in več
Vrsta primera: Pričevanje uporabnika
23/08/2014
  • OSNOVNA DOPOLNILA

  • DRUGA DOPOLNILA

  • STANJE/BOLEZEN

OBVESTILO!

Na tej strani uporabljeni izrazi  MAP, probiotiki EM in FHES niso komercialna imena dopolnil, pač pa označujejo le določene tipe produktov. Konkretni produkti teh tipov so se v času spreminjali. Nekatera pričevanja so bila pridobljena v preteklosti ali pa v tujini z nekoliko drugačnimi variantami produktov teh tipov, kot so sedaj v prodaji v Sloveniji. Na tej spletni strani objavljene informacije so zgolj informativnega značaja. V primeru bolezni ali nosečnosti so za svetovanje pri prehrani pristojni le zdravniki. Avtor ne prevzema odgovornosti za uporabo tu objavljenih informacij v zdravstvene namene.

Dr. Iztok Ostan